środa, 17 kwietnia 2013


Pierwszy dzień bez fajki....szkoda gadać . Już dychę do słoiczka schowałam..za radą kilku osób za tydzień (jeśli dotrwam) kupię sobie monsterkę a tymczasem, żeby zająć ręce robię remanent w lalkach...ponumeruję je i może kiedyś uda mi się je w końcu zidentyfikować.


nr.1
 nmer.2- barbie bed ti
 nr.3-Kennedy ,Icy Bling
nr.4
 nr.5
 nr.6- Peggy, młodsza siostra Petry od Lundby
 nr.7
 nr.8
 nr.9
 nr.10
 nr.11
 nr.12-Cool Blue Barbie
 nr.13 ( jak to z trzynastkami bywa..nie dość że nieostre to mi go nie wyprostowało...)
 nr.14
 nr.15-hula barbie
 nr.16Witch, Hay Lin z fioletowym skalpem, a ta druga mogła być Cornelią
 i na koniec kupiony dziś w szmateksie bobasek...cudny jest :)

8 komentarzy:

  1. Nie jestem pewna...3...
    http://wyscene.blog.cz/rubrika/icy-bling ???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli pierwotnie miała srebrne nitki we włosach, to na 99% Kennedy z tej serii.

      Usuń
    2. ma ślad po nitkach...ale na tej stronie którą mi podesłałaś Kennedy jest brunetką..czy nie..?blondynka to nie Chelsea?

      Usuń
    3. Ślepa jestem...to pewnie przez brak nikotyny..oczywiście że Kennedy...

      Usuń
  2. 12 to najpewniej Cool Blue Barbie, ma charakterystyczną grzywkę, matowe włosy, kolczyki, no i pajacykowe ciałko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nr 16 to chyba laleczki Witch, Hay Lin z fioletowym skalpem, a ta druga mogła być Cornelią. Zazdraszczam bobaska, bardzo fajny się trafił. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mamma mia zielona pietruszka - cudowny ten bobasek -
    toż to istna niemowlęca wersja mej ukochanej Bjork...

    OdpowiedzUsuń

będzie mi miło